If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Най-важното от непоправимите за мен е:
- недостатъчното завиване, на малък периметър превиш 3-4 маневри за да обърнеш - маневрите в центъра са ад.
- отвора на багажника е прекалено малък - 100 литрова газова бутилка като я завреш,хем заема целия багажник,хем няма вадене щото му е тесен отвора.И задните седалки не падат напред,което би освобождавало още място за обемист товар като ти се наложи.
- Късите са ниски, а вечер ми се струва, че лампичките на задната са прекалено слаби
- видимостта през задния прозорец е малка, ако трябва да караш на задна.
- Не е добре шумоизолирана, особено при висока скорост се усеща.
- Няма датчик за моментен и среден разход на горивото, което ме дразни много.
- шофьорската седалка ли, волана ли е неудобна за хора които карат изправени, защото като я вдигна докрай на височина, волана същевременно го пусна надолу, трудно излизам от колата. На Ягуара ми е решено с ел.система, с която като угася колата, волана и седалката се връщат в първоначалното им състояние.
- Това че няма къде да си сложиш чашка пречи на мен и на всеки друг шофьор който минава по 1000 км на седмица в 5-6 часа нон-стоп каране. Не е ресторант,ама си е кеф да караш и да си пиеш кафе или нещо от сорта, колата трябва да е комфортна.
Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Най-важното от непоправимите за мен е:
- недостатъчното завиване, на малък периметър превиш 3-4 маневри за да обърнеш - маневрите в центъра са ад.
- отвора на багажника е прекалено малък - 100 литрова газова бутилка като я завреш,хем заема целия багажник,хем няма вадене щото му е тесен отвора.И задните седалки не падат напред,което би освобождавало още място за обемист товар като ти се наложи.
- Късите са ниски, а вечер ми се струва, че лампичките на задната са прекалено слаби
- видимостта през задния прозорец е малка, ако трябва да караш на задна.
- Не е добре шумоизолирана, особено при висока скорост се усеща.
- Няма датчик за моментен и среден разход на горивото, което ме дразни много.
- шофьорската седалка ли, волана ли е неудобна за хора които карат изправени, защото като я вдигна докрай на височина, волана същевременно го пусна надолу, трудно излизам от колата. На Ягуара ми е решено с ел.система, с която като угася колата, волана и седалката се връщат в първоначалното им състояние.
- Това че няма къде да си сложиш чашка пречи на мен и на всеки друг шофьор който минава по 1000 км на седмица в 5-6 часа нон-стоп каране. Не е ресторант,ама си е кеф да караш и да си пиеш кафе или нещо от сорта, колата трябва да е комфортна.
Само да допълня колегата с нещо което за мен е много важно и определено е в голям минус за колата. От 97до03 няма монтиран КРУИЗ КОНТРОЛ Де.а тея талянци д.ба ....
Най-важното от непоправимите за мен е:
- недостатъчното завиване, на малък периметър превиш 3-4 маневри за да обърнеш - маневрите в центъра са ад.
- отвора на багажника е прекалено малък - 100 литрова газова бутилка като я завреш,хем заема целия багажник,хем няма вадене щото му е тесен отвора.И задните седалки не падат напред,което би освобождавало още място за обемист товар като ти се наложи.
- Късите са ниски, а вечер ми се струва, че лампичките на задната са прекалено слаби
- видимостта през задния прозорец е малка, ако трябва да караш на задна.
- Не е добре шумоизолирана, особено при висока скорост се усеща.
- Няма датчик за моментен и среден разход на горивото, което ме дразни много.
- шофьорската седалка ли, волана ли е неудобна за хора които карат изправени, защото като я вдигна докрай на височина, волана същевременно го пусна надолу, трудно излизам от колата. На Ягуара ми е решено с ел.система, с която като угася колата, волана и седалката се връщат в първоначалното им състояние.
- Това че няма къде да си сложиш чашка пречи на мен и на всеки друг шофьор който минава по 1000 км на седмица в 5-6 часа нон-стоп каране. Не е ресторант,ама си е кеф да караш и да си пиеш кафе или нещо от сорта, колата трябва да е комфортна.
Ягуара е велик, видях го наживо. Незнам само от него как ти се качва на тая Алфа след това? Ти ако си вземеш една 166-ца 2,4 jtd просто ще се родиш - гарантирам ти
Аз съм 11,99' ама не съм имал никакви проблеми и всички алфи които съм овслужвал също
Какъв по точно проблем се появява колега?
Аз също не съм се сблъсквал с проблема колега, но бях чел някъде не мога да си спомня в кое автомобилно списание,че имало дефект в закопчалката на предния капак и по тази причина производителя дори връщал автомобили за отстраняване на дефекта. А иначе тук във форума мисля ,че има двама трима колеги със отворен в движение преден капак.
Аз също не съм се сблъсквал с проблема колега, но бях чел някъде не мога да си спомня в кое автомобилно списание,че имало дефект в закопчалката на предния капак и по тази причина производителя дори връщал автомобили за отстраняване на дефекта. А иначе тук във форума мисля ,че има двама трима колеги със отворен в движение преден капак.
Най-важното от непоправимите за мен е:
- недостатъчното завиване, на малък периметър превиш 3-4 маневри за да обърнеш - маневрите в центъра са ад.
- отвора на багажника е прекалено малък - 100 литрова газова бутилка като я завреш,хем заема целия багажник,хем няма вадене щото му е тесен отвора.И задните седалки не падат напред,което би освобождавало още място за обемист товар като ти се наложи.
- Късите са ниски, а вечер ми се струва, че лампичките на задната са прекалено слаби
- видимостта през задния прозорец е малка, ако трябва да караш на задна.
- Не е добре шумоизолирана, особено при висока скорост се усеща.
- Няма датчик за моментен и среден разход на горивото, което ме дразни много.
- шофьорската седалка ли, волана ли е неудобна за хора които карат изправени, защото като я вдигна докрай на височина, волана същевременно го пусна надолу, трудно излизам от колата. На Ягуара ми е решено с ел.система, с която като угася колата, волана и седалката се връщат в първоначалното им състояние.
- Това че няма къде да си сложиш чашка пречи на мен и на всеки друг шофьор който минава по 1000 км на седмица в 5-6 часа нон-стоп каране. Не е ресторант,ама си е кеф да караш и да си пиеш кафе или нещо от сорта, колата трябва да е комфортна.
Напълно съгласен, фаровете ми са перфектни проверено е напрежението крушките и те са добре , обаче не ми харесва как осветляват дългите фарове, барах го ел дигане и прочие обаче няма положение в което да осветлява добре надалеч. А лампичките на задната изобщо не може да става на въпрос , че се използват за осветление тесвал съм ги на доста тъмен страничен път без място за обръщане ми се наложи да карам назад , само аз си знам как излезнах...
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Напълно съгласен, фаровете ми са перфектни проверено е напрежението крушките и те са добре , обаче не ми харесва как осветляват дългите фарове, барах го ел дигане и прочие обаче няма положение в което да осветлява добре надалеч. А лампичките на задната изобщо не може да става на въпрос , че се използват за осветление тесвал съм ги на доста тъмен страничен път без място за обръщане ми се наложи да карам назад , само аз си знам как излезнах...
Колега пробвай с други крушки за дългите
Относно задната - за маневриране са ми перфектни, а като трябва по-дълго да карам на неосветен път назад, ползвам стоповете за мъгла
Колега пробвай с други крушки за дългите
Относно задната - за маневриране са ми перфектни, а като трябва по-дълго да карам на неосветен път назад, ползвам стоповете за мъгла
Той и аз пуснах стоповете за мъгла , ама пак си е трудно , но като цяло няма как да ти сложат фар отзад. Ми кажете някакви хубави крушки за дълги фарове , да отидя и да ги сменя , наскоро ми изгоря шофъорския къс фар, крушката беше с някакво синъо покритие , незнам какви са дългите може наистина да не ги бива, иначе ми казаха, че крушката или свети или не свети , няма положение в което малко да свети примерно.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Той и аз пуснах стоповете за мъгла , ама пак си е трудно , но като цяло няма как да ти сложат фар отзад. Ми кажете някакви хубави крушки за дълги фарове , да отидя и да ги сменя , наскоро ми изгоря шофъорския къс фар, крушката беше с някакво синъо покритие , незнам какви са дългите може наистина да не ги бива, иначе ми казаха, че крушката или свети или не свети , няма положение в което малко да свети примерно.
Има много критерии за това как свети една крушка - на практика все едно да ти кажат, че у вас крушките или светят или не светят.
За марки имаше тема за това дори имаше снимков материял (ставаше въпрос за късите ама то все е крушка и можеш да видиш кои марки препоръчват хората с повече опит). Иначе аз от моите съм доволен (след като ги смених, защото исках да се доближават до кристал вижана като визия на фара), а са някакви китайски боклуци по 10 лв комплекта
sigpic Alfa Romeo 156 1.9JTD '99 BMW 316 Compact '95
Comment